Stanovisko provozovatele Kabelové televize Karviná
Základní příčinou všech problémů spojených se službami KTK je fakt, že její kabelová síť byla postavena pro vysílání 12 až 15 televizních programů. Nepočítalo se ani s rychlým technickým rozvojem internetu a telefonních služeb. Výrazně byl podceněn i výběr stavebních prvků sítě a jejich kvalita a následná modernizace. Většina zákazníků tak ani neměla možnost seznámit se se skutečně kvalitním televizním signálem a rychlým internetem. Po převzetí KTK se proto UPC pustila do zásadní modernizace sítě, současně jsme se zaměřili na rozšíření počtu programů.
Tam, kde dosud běží, dochází a bude docházet kdílčím přerušením dodávky signálu. Práce budou ukončeny během léta.
Chyby v převzaté zákaznické databázi pak zapříčinily místní zablokování internetové služby u těch zákazníků, kteří používali modemy, které nebyly v databázi registrovány, a proto nebyly ani reaktivovány. Odtud pak byla řada dalších stížností.
I to řešíme, napravujeme věci roky neřešené.
Naším vlastním problémem ovšem byla nedůslednost a podcenění situace. Nedokázali jsme včas odhalit řadu technických nedostatků a v návaznosti na ně včas zareagovat na stížnosti a podat rychle informace. Za to se jménem svým i jménem společnosti všem našim zákazníkům, kteří měli potíže, upřímně omlouvám. Už nyní by měly být největší nedostatky odstraněny. Každý ze zákazníků obdržel dopis, ve kterém má podrobné informace o všech aktuálních změnách, počínaje programovou nabídkou a konče úpravou cen.
František Malina,
tiskový mluvčí UPC
Zdroj: Karvinský zpravodaj č. 5/2008